idegensziv

Nem tudom eldönteni, hogy én, az Izraelben élő zsidó vagyok beképzelt és nagypofájú, vagy Ti , ott a magyar rónán éldegélő zsidók, szenvedtek gerincsorvadástól.

Friss topikok

  • ravaluf: Ügyes vagy, de tudod az van, ezekkel egy módon lehet beszélgetni, ököllel; szerencsére a magyar ne... (2008.01.23. 19:53) Korlátlanul korlátolt
  • vaker: Üdvözlet! Ha ilyen inteligens vagy, akkor kérlek a vers előzményét is tedd oda. Egyébként is, itt... (2007.08.16. 12:11) Nagy a csend

Linkblog

Archívum

Korlátlanul korlátolt

2007.06.02. 14:56 | andrasfl | 8 komment

Nemrégiben a kuruc.info cimü szenny- és honlappal cseréltem eszmét. Alább teszem közzé az üzenetváltás teljes szővegét. A jobb áttekinthetőség érdekében a kurucék szővegeit italic és bold betükkel, mig az enyémeket,az illő szerénységgel, minden cicoma és vitézkötés nélkül irom le.
Erdő Péternek a tárggyal kapcsolatos véleményét - bármennyire is szerettem volna - nem áll módomban ismertetni, mivel, ha van is neki, ezt velem nem osztotta meg.
Első alkalommal a webmaster@esztergomi-ersekseg.hu cimre irt mail-ben kértem a reflexióját. Pár nap mulva az Új ember cimü lapnak hetilap@ujember.hu cimre irt
levélben kértem, segitsenek kideriteni azt, hogy az érseknek irt levelem hol akadt el.
Az hogy a szennyviz-csatornában nem kölniviz csörgedez, a számomra se újdonság; tehát kurucékkal nekem semmi bajom. De hogy 
 egy olyan országban,   
- ahol egy papot csak a kikőzősitéssel fenyegető pápa tud "meggyőzni" arról,
  hogy az ótestámentumi se ponyvairodalom,
- ahol a focipályákról "indul a vonat Auswitzba",
- ahol a holokauszt csak hollokoszt, vagy holló-mese 
ettől nyilvánosan elhatárolódni őeminenciája eleddig nem kivánt az szégyen, amit az se moshat le, hogy idönként egy-egy rabbival közösen ir könyvet tart előadást.
 
És most jöjjön a hercigeskedés
From Andras Florian אנדרש פלוריאן to szerk@kuruc.info


Tisztelt szerkesztőség!

Szeretném megtudni, hogy miért választották a kajmán állatfajta-nevet
a zsidó szó szinonimájaként!
Tisztelettel
 egy törzsolvalsójuk
 

From Kuruc.info hirpotal" <szerk@kuruc.info> to Andras Florian אנדרש פלוריאן
 
Régi szleng, bár nem mindenki ismeri
 
amúgy mik ezek a kajmán betűk?
 
 
 
Ezek az ugynevezett alefbet, a héber irás betüi
  
 
Épp azt kérdezzük, hogy mi a francnak írogat nekünk bibsi betűkkel?
 
 
Az én kérdésem rövidebb: maguk mi a francnak irnak?
 
 
Egyáltalán mit keresel itt? Olvasgasd a kajmán lapjaidat. Mi sem
levelezünk a judeonáci Szombattal.

Törzsolvasó? Na húzz a kajmánfaszba
 
 
Sajnálnám, ha az eddig rendkivül gyümölcsöző társalgásunk, az én
kulturálatlanságomon szakadna meg.
Tudjátok, nálunk a csatornák fedettek, börtönben még nem jártam,
kocsmák nincsenek, igy se a csatorna- , se a börtön- se a
kocsmatöltelékek nyelvét nem ismerem. Amennyiben módotokban áll egy
picivel ezen szintek fölé emelkedni (,no nem állandóra, csak néha és
csak az én kedvemért), akkor a meghatottságtól remegő hangon és kézzel
folytatnám ezt a kultúrált eszmecserét.
 
 
 
Egy kajmánbetűssel nem kívánunk eszmecserét folytatni, maradj a
fajtársaid lapjainál és kopj le. Innentől spam vagy.
 
 
Az a gyáva alak, aki csak álneveken mer mocskolódni,  aki egy kicsit
is kemény válasz elől, WEB lap létére, nem szégyel elbújni, csak
örömet okoz nekem.
Kivánom minden becsületes embernek, hogy a legkeményebb ellenfele ti legyetek.
Egy eltántorithatatlan törzsolvasótok
  
 
Unalmas vagy kajmánsöpredék. Majd ha gyurcsányt is lehet gumigolyózni,
akkor veteheted fel, hogy miért csak az ő összes adatát ismered. Egy
bibsi pedig, aki vérségi alapon szerveződik, ne ugasson bele a
magyarok dolgába.

Horváth Zsolt
 
 
Tisztelt Horváth Zsolt!
Az Önök nagylelküsége könnyeket csalt a szemembe. Az ezt megelőző
üzenetükben Önök - jogos haragjukban - engem örökös spam-nek
minősitettek, és most mégis. Istenem, hogy ezt is megérhettem.
Az Ön épitő birálatát megfogadva igérem, hogy soha többé nem fogok
vérségi alapon szerveződni.
Maradok tisztelettel
az Önök örörkös törzsolvasójuk


 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vadidegen.blog.hu/api/trackback/id/tr4091315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dávid 2007.06.14. 06:16:39

remélem olvassa a kommenteket valaki. miert van az, hogy miden enek utan be kell mondani, hogy radio zs? gusztustalan. kulonben is a zenebol nem derul ki, hogy mirol van szo? inkabb olvassunk pl pragat...

ismet David 2007.06.14. 06:21:31

komoly ember nem foglalkozik naci kritikaval... nem ertem, hogy a radiohoz valo gondolatom hogy kerult a rovatba???

David 2007.06.14. 06:31:21

hat en meg egy harmadik kommentet is hozzatennek.




eredetileg ugy gondoltam, (ahogy rengeteg embertarsunk is), hogy a zsidosag elt, el, el elni fog. meg ha nem is ugy, ahogy egyesek elkepzelik.

Daviiid 2007.06.14. 06:44:09

szerintem eleg lenne csak fel orankent bemondani, hogy radio zs, vagy uj felvetelt csinalni.. kulonben szep a neni hangja ;)

david 2007.06.14. 06:51:40

es a kivancsiskodo kerdesere a valasz: igen: a zsido=kajman

andrasfl 2007.06.23. 10:06:32

Dávid zsido=kajman válaszát megkaptam, de ezzel se lettem okosabb. Ezért újra kérdem: miért?

Zvi Carmon / Boltuch Tibi / Balu 2007.07.02. 12:14:12

Kol Hakavod.
Nagyon szomoru hogy azok a jo magyar nemzethu "emberek" meg mindig a '39-es fasiszta jeszavakat nyomjak. Pesze nem vagyok meglepve hiszen ahelyett hogy dolgoznanak ott ulnek a kocsmaban es irigykednek hogy masok sikeresen fejlodnek.
Azoknak az undorito cikkek iroinak es akik space-t adnak hogy megjelenjenek dutyiban a helyuk.
Nem ertem a Mo-on elo zsido kultur es jogi forumokat hogy miert nem vivnak nyilt harcot ezek ellen.
Na persze tudom hogy a magyar zsidosagot arra neveltek - a kornyezet es a zsulok - hogy csak meg ne tudja senki hogy zsidok vagyunk. Ez igy volt legalabbis 90-ig amig ott eltem, remelem ma mar egy kicsit mas a hejzet.

Ezert nagyon orulok a te nyilt csatadnak !!!

Balu

ravaluf 2008.01.23. 19:53:21

Ügyes vagy, de tudod az van, ezekkel egy módon lehet beszélgetni, ököllel; szerencsére a magyar nemzet elenyésző részét reprezentálják, és szerintem, a legnagyobb kiba az lenne, ha komolyan vennénk a szarosseggű kis kocsmatöltelékeket, és bármilyen fórumon, bármilyen "harcot" kezdenénk velük.

Ha hozzám szól egy ilyen, pofán baszom, ha felemeli a kezét, keresztüllövöm. Ennyit róluk.

Egyébként meg nyugodtan irkáljanak, mert egyfelől itten kérem demokrácia van, másfelől pedig, én is törzsolvasójuk vagyok, olyan, mint egy vicclap; néha dühít kicsit a sötétségük, de összeségében, igen szórakoztatóak, és az igazság az, hogy cigányügyben a legtöbb megállapításukat osztom. (A Keleti Pályaudvar mellett a legcsumpibb gettóban lakom, ha nem értenétek a problémámat, nem a Rózsadombon.)

ezzel együtt, kol hakavod, chaver :)
süti beállítások módosítása